Deletedmom_968 ilk 1 sene düzensiz olması normal sayılıyor sizinde düzensiz olması gayet normaldir ama testin pozitif çıkması hakkında birşey diyemeyeceğim fakat dediğim gibi çok gecikme olunca daha belirgin olması lazım silik çıkmış ama yumurtlamanız düzensizlikten dolayı geçte olmuş olabilir yada test bozuk en iyisi kan vermek