pinkbutterfly06 Deletedmom_968 hemen olumsuz düşünme belki de yoktur kan ver bakalım en iyisi orda belli olur
Tazeanne0134 Deletedmom_968 var canim ama silik hakkınızda hayırlısı olsun üzülme ama Rabbim vermis demek ki iyi olan bu
Deletedmom_968 Tazeanne0134 olsun yine olsun ama zamanında olsun 4 aylık bşr bebek hamilelik gebelik zor geçti zaten bide üstüne üstlük sezeryan doğum çok olumsuz yönğ var
Deletedmom_968 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan o sevindi ama ben istemediğimi dile getiedikçe üzüldü doktor eşliğinde karar verelim vs dedi nede olsa evlat diyor
Tazeanne0134 Deletedmom_968 aldırma canim bebeğin daha çok küçükmüş evet seni çok iyi anlıyorum bende böyle bir korku yaşamıştım zamanında ama aldırma sakın
zerda_arven Deletedmom_968 yalanci Cincinnati olabilir benimde bole city 8 gun gecikme oldu tells yapmistim sonra adet oldum 8 gun in sonunda
Deletedmom_968 zerda_arven umarım öyledir hani adet olacak gibi de hissetmiyorum ama kan testş verelim bakalım
beybitolat Deletedmom_968 ay deri altıyla bile hamile kalınıyosa biz neyle korunucaz gerçekten. Bu arada bende çizgiyi görüyorum😒
hepyerdeyizz beybitolat aman sus sus 🤐🤐🤐İbreti alemlik oluruz aman midemde bulnaiyo gibi bilmem psikolejik falandır umarım Hap iciyorum iğne Vurdurdum Etkisi geçti onun ama İğneden uzun süre sonra gebelik oluşur diye biliyorum. Aman neyse susalım😁🤐