pinkbutterfly06 Deletedmom_968 var gibi ama en iyisi kan vermek bu ara test pozitif kan negatif olan çok kişi var hemen korkma neyle korunuyordunuz
valeriemom Canım sanki silik çizgi var gibi bilemedim çok net değil istersen kan tahlili yaptır net sonuç için
renastas Deletedmom_968 aynı durumdan muzdaripim bebeğim 3’5 aylık nerdeyse ve hamileyim onu bakıp ağlıyorum kahroldum ve bu bebeğim tüp bebekle oldu buda sürpriz oldu dikkat etmemize rağmen
tsf Deletedmom_968 benim en güvendiğim yöntem buydu buna güvenip içe boşalmamı oldu acaba özürdileyerek soruyorum
Deletedmom_968 ebrar_61 10 gün gecikti normaldit dedim bir haftadır da kusuryorum ihtimal dedim deneyim dedim 4 aylık bebeğim var 2 dk içinde bu hale geldi
ebru3457 Deletedmom_968 düzenli adet oluyorsanız aslında 10 günlük gecikmede daha net çıkması gerekirdi belki test bozuktur bu aralar çok bozul test duyuyorum dilediğiniz gibi olsun inşallah ama emin olmak için test verin bence
ebrar_61 Deletedmom_968 ihtimaller baya yüksek görünüyor ama tabiki yinede kan tahlili kesin sonuç verir acilden baktırma şansın yok mu
2bebeannesi158_ Deletedmom_968 ay bendede deri altı implant var ama adetimi kesti en başından beri siz böyle post atınca tırstım🥲