gtclp islami açıdan bakarsak peygamber efendimizin en sevdiği isimmiş abdurrahman, maalesef günümüzde böyle isimler pek tercih edilmiyor artık, benimde tercihim olmamıştı, keşke değerlerimize daha güzel sahip çıkabilsek.. yavuz selim bence çok güzel duruyor benden koymak istedim ama eşimin hayali oğlu olursa kendi ismiyle uyumlu bir isim koymak istiyordu o yüzden metehan koymak istedi bende beğendim sesimi çıkarmadım 😄