tengrininsesi gtclp Çok ağır ve eski isimler tabii tercih meselesi. İçlerinden en iyisi Alperen ve Yavuz Selim.
allwrite gtclp Alperen ve Yavuz Selim çok güzel bence de. Ailede bir Yavuz Selim’imiz var. Oğlum olsaydı Fatih koyacaktım. Bir de Burak çok güzel bence.
busrasya23 gtclp ben oğlum olursa bir gün Alaz Sencer koyöayı düşünüyorum ve koyacağım isimlerin kökeninin Türk ismi olmasına dikkat ediyorum
gtclp Ogulluana moda benim için önemli değil canım zaten içlerinden ya Alperen yasa yavuz selim düşünüyorum ikisnde kararszm ilk oğlumun ismi Ahmet Efe
3247 Ogulluana ismin bile modasını yutuyorlar ne garip dünya oldu Kızıma İlknur ismini koydum daha güzel daha modern isim yok muydu dediler bende siz doğurun siz koyun daha modern isimleri dedim 😀
bidebayilistersenferiya allahkahretmesin2 ne alakası var ya 30 yaşında doğmayacak ama 30 yaşına gelecek.
fdn25 gtclp abdurrahman ve abdülkadir çok eski yeni nesil bu isimleri bilmiyor ve çocukları okullarda falan zorbalıyorlar bu isimler döneminde güzelmiş. İçlerinden ise Alperen bence daha iyi
gtclp fdn25 Alperen veya Yavuz Selim düşünüyorum diğer isimleri ise Allahu Teala indinde en güzel isim Abdurrahman mis ondan dolayı düşünüyordum ama aklımda Alperen ve yavuz sleim var
Ogulluana gtclp o mana da demedim zaten ismin modası olmaz elbette ama Abdurrahman da konmaz ya çocuk mutlu olacak mı o isimle önemli olan o yarın kızmasın size