zehra5555 Çıktıktan 2-3 hafta sonra götürdüm belki daha fazladır şimdi 16 eylülde randevumuz var tekrar gidicez ilk götürdüğümde şuan çok küçük 3 ay sonra gelirsiniz dediler bebeğim 4 ay 5 günlük şuan bu sefer ki gidişimizde doktor her ay gelin veya şu kadar ay sonra gelin diye bilgi verecek. Ben bebeğimin videolarını çekiyorum sesler çıkardığında kafasını kaldırıp etrafına baktığında falan doktora gösterebilmek için çünkü bebeğim farklı bir yeri görünce hür dikkat etrafı izliyor 😂