Benim kızımda doğar doğmaz yoğun bakıma alındı 1 hafta kadar kaldı sonrasında kardiyoloji, rop muayenesine götürmemizi istediler önlem amaçlı gidilmesi gerekiyor Allah korusun bişey çıkarsa erken müdahalede bulunmak için çok önemli. İhmale gelmez çocuğun sağlığı hem korkulacak bişey yokki içiniz rahat eder.