birprensannesi1 altinayicikinannesi peki herhangi bir tahlil yaparak mı başladı doktorunuz yoksa sadece tedbir amaçlı mı
Denmra Merhabalar, Biz de 3. Sefer olarak kullaniyoruz. Fhaba şüphesi sebebiyle bağışıklık kuvvetlendirmek için verdi doktorumuz. Bir yan etkisini görmedik
Denmra deniss20 bizimki de hala hasta olmaya devam ediyor ama yine de ilacı kullanıyorum belki etkisi geç olur diye
Hatiiceuucar Birisibirisi bizimde alerji doktorumuz verdi astım başlangıcı varmış kreşten alıcaz ve 3 ay bu ilacın tedavisine başlayacağız. Araştırma aşamasındaydım peki faydasını gördünüz mü ? Çocuğunuz kaç yaşında
Birisibirisi Hatiiceuucar kreşde olunca hepsini veremedim onu asıl Ağustos ayında başlanacak bir tanesini kullandım şükür bugüne kadar ciğerine inmedi amaç zaten ciğere inmemesi hafif atlatması
Hatiiceuucar Birisibirisi evet benimde kızımın hemen ciğerine iniyor maalesef kreşe ara vermek zorundayız kaç yaşında çocuğunuz
gizemozzz Birisibirisi merhaba kullanıyor musunuz acaba bu ilacı yan etkisi veya olumlu etkisi oldu mu bize de verdi doktorumuz kreşe başladı diye ?