Aryasare Bisaniye İlerde emeklemesi için şimdiden biraz biraz yüzüstü yatırıyorum ana hiç durmuyo yüzüstü 🤦♀️
Mirayimran Kybele evet 😊 tracy hogg kitabında öyle demiş kolları serbest kundak ve son kundak artık 6. Ay diye bilemiycem 😂 6 ay olup görelim
durununannesi18 Sevginurkederoglu benin kızım da öyle. O dönüyor ben düzeltiyorum. Yüz üstü yatmayı sevse uyuyacak belki ama sevmiyor. Ve 10 dk değil hemen uyanıyor. Bi çare bulursanız bana da söyleyin 😀
Aryasare Bisaniye bizimkide emeklemicek gibi duruyo sürekli yürümek istiyo hiç yüzüstü yatmak istemiyo 🤦♀️ ben kasları güçlensin diye sırf emeklesin istiyodum
tossikannesi Üç gündür benimde sınavım oldu resmen çıldırcam. Döncem diye uyumuyor dönüyor kafayı dikip bize bakıyor uyanıyor engel olamıyorum uykularım zehir oldu napıcaz böyle 6 ayına 5 gün var benim oğlumun ama uyku konusunda bu dönme bitirdi
Cansuomer Sevginurkederoglu senin yine iyi daha da fena oluyor oğlum 8 aylık beşiğin içinde uyurken emekliyor sürünüyor dönüp uyanıyor bende buna benzer post açmıştım ne denediysek olmadı kendiliğinden düzelmesini bekliyoruz dönüp kendini uyandırıyor ağlıyor sonra çok zor gerçekten 🤦🏻♀️
Asilturk Sevginurkederoglu Bebekler yeni kabiliyetler öğreneceği zaman bunu uykuya da yansitirmis belki emekleme sürünme donemine girecek bi sure bunu yapar sürünüp emekleme olayini cozdukten sonra azalarak biter 🖐
Sevginurkederoglu Asilturk gerçekten bu aralar emeklemek için baya çaba sarfediyor. İnşallah öyledir. Teşekkür ederim 🙏🏻☺️