Sevginurkederoglu Oğlum 5 buçuk aylık. Uyurken yüzüstü dönüyor. 10 dakika sonrada uyanıyor. Sürekli düzeltiyorum ama süreklide dönüyor. Döndükçede uykusunu açıyor. Dönmemesi için ne yapabilirim? Çözüm önerisi olan var mıdır?
Klcarslan Sevginurkederoglu bizimki de bi süredir öyle. İlk başlarda dönmesinden 10 dkda bir uyanıyodu ama arkasından diş çıkardı şimdi daha rahat, dönsede o kdr uyanmıyor.
Bisaniye Sevginurkederoglu yüzüstü uyumayı seviyor bebekler sanırım. Benim oğlum da uyur sonra hemen yüz üstü yatar. Direk öyle uyutmayı deneyin
Lothbrok Direk yüzüstü yatırsanız, ben o şekilde yatırıyorum hem gazını daha rahat çıkarıyor hem de elleriyle kendini uyandıramıyor. Yüzüstü başı da sağa veya sola dönük bir deneyin derim
Sevginurkederoglu Lothbrok o şekilde de uyumuyor ki döndükten 10 dakika sonra uyanıyor. Ne yapsam bilemedim.
Yagmurkar Mirayimran dönebilen bebeklere kundak yapılmaması gerekir , boğulma tehlikesi var .. sizinde bebeğiniz bu durumdaysa yapmayın lütfen
Sevginurkederoglu Bisaniye o şekilde uyutmaya çalışınca da uyumuyor hiç anlamadım ne istediğini 🤷🏻♀️
Yagmurkar Sevginurkederoglu kundak yapmayın sakın .. dönebilen bebeklere kundak önerilmez , boğulmalarına sebep olur .. Allah korusun
Sevginurkederoglu Yagmurkar yok kundak bebekken bile istemiyordu şimdi zaten çok hareketli hiç durmuyor içinde 😂
Kizimkuzum Sevginurkederoglu 10 dk iyi bir süre benimki döner donmez uyanıyor. Şayet ben uyumuyorsam donmesine engel oluyorum.
Mirayimran Yagmurkar yok benimki 51 günlük daha 6 aylığa kadar kundak ve daha sonra ellerini serbest bırakarak kundak diyorlar o yüzden
Bisaniye Aryasare kendi dönmeye başladıktan sonra hep yan ya da yüz üstü yattı daha küçükken biz nasıl bıraktıysak öyleydi ama kafasını hep kendi istediği gibi çevirirdi ☺️ Hatta sivriydi kafası geriye doğru hep yana çeviriyordu öyle kalacak diye çok korkmuştum
Cansuomer Sevginurkederoglu senin yine iyi daha da fena oluyor oğlum 8 aylık beşiğin içinde uyurken emekliyor sürünüyor dönüp uyanıyor bende buna benzer post açmıştım ne denediysek olmadı kendiliğinden düzelmesini bekliyoruz dönüp kendini uyandırıyor ağlıyor sonra çok zor gerçekten 🤦🏻♀️
Aryasare Bisaniye İlerde emeklemesi için şimdiden biraz biraz yüzüstü yatırıyorum ana hiç durmuyo yüzüstü 🤦♀️