Hep_oyle_olur_zaten yavruaslanlar bi once kendin dene istersen ama ben de cikolatali pastayi gercekten begeniyorum
bizdejantikizlardik Hep_oyle_olur_zaten Ben normalde yemezdim market tatlıları arkadaşım almış çok beğendim deneyin isterseniz
Hep_oyle_olur_zaten bizdejantikizlardik Ben de market tatlilarina karsi onyargiliyim deniyeyim o zaman tesekkur ederim
eymenku Hep_oyle_olur_zaten ben biraz midesizim severim öyle abur cuburlari bimin kadife tatlısı ve Kıbrıs tatlısı güzel dilim olanlar Özsüt markalar güzel ama ekleri güzel değil
hira0502 Hep_oyle_olur_zaten BİM’in dondurulmuş cheesecake leri muhteşem çok beğeniyorum tiramisusu da çok güzel ama ben cheesecake daha çok beğeniyorum