metemom_ 
Biz bunun aynisini 1.5 yıldır kullaniyoruz bikac markada var..cok memnun kaldik bi sorun vs olusturmadi cekışi ve akusu cok guzel cıktı.Q suv akülu jeep diye geçiyor.bunun oncesi daha buyuk 10 yaslara kadar kullanilan cok daha guzel safari tarz bi jeep almistik ama kenarlari acikti guwenemedim.bu 4 yani kapali ve guwenli die degistirdim sonra bunla.