Oturduğum sitede her çocukta var çeşit çeşit kimisi 40 bin vermiş kimisi 3-5 bine almış sonuç olarak hepsinin bi süre sonra perti çıkıyo aynı problemler yasaniyo akü falan o yüzden ben orta yollu olarak e-bebekten sipariş ettim normal fiyatı 12 ama sepete ekleyince 8 bin oluyo hem canlı olarak komsumda gördüm arabayı gayet ideal