cnngkdmr yok zaten az yese yediginide hareketiyle yakıyor sağ olsun hiç oturmaz yerinde önce fayda etti mama ama şu yaz döneminde hiç faydasını görmedim sabah zorla kahvalti yediği belirli şeylerle sonra mama veriyorum bir de akşam yemeği o da sevdiği şeyler olursa yoksa oda yok yatarken yine mama veriyoruz sevmediği şey olursa ağzına almaz alsa tükürür dun ilk defa 1 yumurta içine 1 yemek kaşığı yogurt ve un koydum pankek gibi tavada yaptim bi onu sevdi hepsini yedi bugün patatesle yaptim içine kasar peyniri koydum onuda oyle yedi yoksa peyniri falan alıp yemez yumurtayi haslasan yemez kokuyo diye midesini bulandırır sucuklu falan yaparsam arada öyle bitirir yumurtayi bende elimden geleni yapıyorum teklif ediyorum meyve sevmez mi cocuk yaa bi yedigi elma arada muz karpuzu bile zorla yani degisik şeyler yaparım ama yok kofte yiyo diye içine havuc rendeliyorum mesela böyle yesin diyorum oyalama yöntemiyle yedirmeye çalışıyorum inan yıldım ama yapcak bisey yok sağlığı yerinde olsun diyorum yaa büyük kızım 13 yaşına girecek onda hiçbir sorun yaşamadım maşallahı var hala yemek seçmez ne olsa yer sebzesine varasiya kadar ama bu niye böyle anlamadim