cnngkdmr Merhaba arkadaşlar 9 aylık bebeğim var 9. Aya girince doktora gittik kg 7 boy 66 çok mı geri sizce bana çok geri geldi ne yapacağım bilmiyorum böyle olanınız var mı
Leno cnngkdmr sizin boyunuz nasıl eşinizle. Beslenmesi kötüyse beslenmeden kaynaklı olabilir, boyu biraz az geldi.
cnngkdmr Leno ben 155 eşim 170 ya ek gıda yemiyor ne yaparsam yapıyım öğürüyor resmen mama içiyor sadece şu 1 haftadır mama da istemiyor kafayı yicem az kaldı
cnngkdmr alpaslanmom_ çocuk endokrnoloye yönlendirdi 8 Eylül gideceğiz bakalım zeka hal ve hareketleri sağlık çok şükür iyi ama boy ve kg canımı çok sıkıyor
cnngkdmr peramomms yaptım yemiyor maalesef bide öğürmeye başladı şu 1 haftadır ne versem öğürüyor aç daha olsa
cnngkdmr pozitifanne06 2250 gr doğdu zaten hamileyken de gerilik çıktı 37 haftalık doğuma gittin ama bebeğim 31 görünümlü doğdu 46 cm 2250 gr doğdu
pozitifanne06 cnngkdmr doğum kilosuna göre iyi almış 1 yaşına kadar doğum kilosunun 3 katına çıkması bekleniyor ilk 3 ay 8 cm sonraki aylarda da 2 cm uzaması bekleniyor
cnngkdmr pozitifanne06 inş dediğiniz gibidir bizden daha zayıf doğanları kg fazla boyu fazla görünce korkuyorum ister istemez
pozitifanne06 cnngkdmr bazılari birden çok büyüyo gerçekten siz yine de doktorunuza sorun raporlu mama verirse belki hızlıca toparlar içiniz rahat eder