evremti annevebebek2025 Ben durumuna göre kullandım. Normalde günde 20 damlaya kadar kullanılıyor zaten. Ben şöyle yaptım çok gazlı olduğu zamanlarda sabah 5 öğle 3 akşam 5 damla kullandım. Gazı hafiflediğinde sabah 5 akşam 5 damla kullandım. Tabii gaz masajlarını da ihmal etmedim. 🥰
san1 EzgiOduncuoglu nurse kullandım doktora 1. Ya kontrolüne gittim karnını gördü gazlı ilacı kesmemi söyledi sab simplex ve 3 ayrı gaz ilacı yazmış bende bu markayı aldım bu sefer demekli 20 gün kullandım işe yaramadığını düşündü bıraktırdı o gün ve daha sonraki günler ilacı edinene kadar bebeğim çok gazlıydı
denizahsen tunabebekh tam çıkmıyor çünkü gazi Önce bebek yağıyla ayak altına masaj yapacaksın bu bağırsakları harekete geçiriyor ama en az 5 10 dk Sonra gobak dediğinin hizasında daire şeklinde masaj yapacaksın gazın bağırsak sonunu buluo çıkması icin Her emzirip mama yedirditen sonra mutlaka aman gazı yoktur demeyip 5 dakika sırtını sıralayın vur gazi mutlaka çıkacak Yoksa o gqz mideden sonra bağırsak a gidip 2 gün boyunca dolacak sonra çıkacak o yüzden böyle benim kız kolik bebekti anam ağladı 5 aya giriyo yeni yeni duzeliyo
kingmom1234 gizcttt her bebeğe yaramıyor canım ya bende aldım çocuk ikinmaktan bir hal oldu daha kötü yaptı bıraktım bende
prensesannesi27_ tunabebekh metsil damla kullanmistim kızımda işime çok yaradı ama her çocuk bir değil birde dizimizde yatırarak masajı fazlalastirin daha etkili olur ayaklarını karnını sıcak tutun
papatyalya Acı elma yağı var aktardan alın ayak altlarına ve karnına sürün bnm kızımda çok gazlıydı gözle görülür şekilde farkı oldu nurse harways gaz damlasınıda kullandım ekstra olarak ama acı elma yağının faydasını çok görürsünüz
meloni tunabebekh ben Sma comfort kullanalı çocuğum o kadar rahatladı ki artık gaz problemimiz yok bu yüzden optiproya geçcem
asymom tunabebekh Trubiotic damla kullanmanızı tavsiye ederim. Benim kızım kolik ve kabızlık sorunu yaşadı doktor tavsiyesi üzerine kullandık her iki açıdan fayda gördük.
123732_ Nurse hurveys colex şurup kullandım 3 gün sonra bir daha gaz görmedim şükür doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz bizde çok çektik gaz olayını bebeğinizin devamlı karnını hafif ılık bezle sarın ben iki ay boyunca ılıtıp sardım karnını
adlsz ftmnrozun16 40 günlük verebilirsin . İstersen doktoruna da sor içiniz rahat etsin 🙂 sizde içebilirsiniz Tane rezene,kimyon,anason.kişniş karıştırın demleyin sütünüzü artırır hemde gaz için iyi gelir
smnrkyy gulserguler aynı cidden her uykudan artık feryat figan uyanıyor ama akşamları dediğin gibi bizimde mesai başlıyor
senanur0605 ftmnrozun16 rica ederim post sahibinin bebeği daha büyük ancak bizim büyüyünce gaz problemimiz kalmadı artık o yüzden o konuyu pek bilemedim açıkçası😊
acemia tunabebekh benim bebeğimde 30 günlük sizinle aynı sorunu yaşıyoruz uyumuyor gözü uykuya dalınca kendini sıkıyor yüzü kızarıyor ama gaz çıkaramıyor bende beceremıyırum on gündür perişan olduk gece gündüz ağlıyor durmuyor sureklı ıkınır gibi sıkıyor kendini ne yapacağım bende bilmiyorum
Eda0102 tyugsug evet ama sütünüze karıştırsanız daha iyi olur tadı biraz acımsı o yüzden ilk verdiğimde genzine kaçmıştı bebeğimin tıkanmıştı baya cok korktum sonra biberon ucuna damlatıp O şekilde kendi çekmesini sağladım ben