ftmnrozun16 1 aydan sonra gaz damlalarını kullan dedi doktorumuz bize siz yine de danışın isterseniz. Nurse harveys kullandım 1 buçuk ay falan galiba ama bizde işe yaramadı ne yazıkki. Sonra metsile döndük aynı ikiside bizde fark olmadı. Bazıları memnun kalıyormuş tabi denemek lazım. 1 çay kaşığı kimyonu 1 bardak sıcak suda karıştırıp yine 1 çay kaşığı kadar bebeğime verdim bence rahatlıyor yukarıda da yazmışlar ama tamamen geçmesi mümkün değil. Ağlama krizleri hep oldu bizde kolik değildik. Şimdi 5 buçuk aylık ben metsili 4 -4 buçuk aya kadar kullandım ama son zamanlar azaltmıştık. Çok stresli ve zor bir dönem hep buradan arkadaşlara yazdım bende çare aradım sizler gibi. Bir gaz konusu bir de meme reddi yaşadık biz açıkçası her şey olacağına varıyor bebeğimiz büyüdükçe toparlıyor ve rahatlıyor zamana ihtiyaç var. Aynı zorlukları yaşadığımız için paylaşmak iyi geliyor. Bütün zorluklar zamanla geçiyor gerçekten. Sağlıkla büyüsün tüm bebişler.