busraduru42_ benim bebeğim de prematüre, 2 buçuk aylık şuan, sizin bebeğiniz kadarken benimki de öyleydi memeyi emerdi ama açtı hep. Çünkü ağız kasları henüz tam olarak gelişmiş değil güçlü çekip bosaltamiyorlar dolayısıyla yağlı olan kısma yani tok tutacak kısım gelecek kadar çekemiyorlar hatta hep böyle emdikleri için süt bayağı azalıyor hatta ben kesiliyor sanmıştım. Ama çok şükür şimdi daha iyi. Çünkü emzirmekten vazgeçmedim o güçlü emdikçe dolmaya başladı göğüslerim. Tabi sadece meme değil biberonla da sağdığım sütlerden takviye yapıyorum her öğün. 15 dk emzirme + 30-40 CC anne sütü.
Sakin kalın geçecek bugünler de Allah’ın izniyle.
Ve yalnız değilsiniz unutmayın 😊🌸