busraduru42_ Merhaba kızlar 1 aylık bebeğim var erken doğdu mama takviseyi yaptık ama emiyorda güzel emiyor ama doymuyor sanki sütüm yetmiyor sütünüzun çoğalması için neler yaptınız en etkili yöntem ne fikriniz varmı emsin istiyorum çünkü şanlı sütüm yok gibi az oluyor bilmiyorum endişeliyim mutsuzum bu konuda 🥺
mondecaidensecmeler busraduru42_ bol bol su, bestlak damla, kuru dut suyunu çok duydum,bulgur,dereotu,kuru soğan,havuç süt yapiyor. Bestlak damlanın çok faydasını gördüm
ilknurerogluzun busraduru42_ yapabilecegin en iyi şey sağmak bebek emdikten sonra drların nasıl kac dakika sagacagini söyledigi videolar var tek yapmadigim o kalmisti 4 ayda sutum bitti ama keske sagsaydim belki cogalirdi..
1pekmom_ busraduru42_ bestlak ve aktardan milk tea diye küp şeker şeklinde çay almıştım inanılmaz etki etmişti bende, bol su tüketmek ve sık emzirmek gerçekten süt artırıyor
ebrar_61 busraduru42_ birincisi kesinlikle stres yapmayın daima güler yüzlü olun eşim sabah işe gidince moralim bozuk oluyor sütüm olmuyor akşam geliyor mutlu oluyorum geldiğini hissediyorum stresten uzak durun bol sıvı tüketin hoşaf yapın meyve yiyin bol bol
lemanns busraduru42_ Bestlak damla ile başla günde 20 damla Herkeste farklı kimine ekmek bulgur iyi gelir kimine incir dut. Ben et yiyince doluyordu sabah kalktıgımda sağ solum su dökülmüş gibiydi taşardı. :) Yediklerinize dikkat edin bakım size ne iyi geliyor . Humana anne çayı e bebekten alın oda çok iyi Bide olmazsa olmaz günde en az 3 litre su
edilmahir Stres yapmayın uyuyun destek olan biri varsa bol su tüketin ve düzenli beslenin yeşillik dereotu yiyin bulgur pilavı ve tavuk çorbası birde sıralı emzirme yapın 3 saatte bir emzirin
mhtpdrmz busraduru42_ bol bol su şimdi ilk dönemlerin 3 litre su tüket. Hatta başka sıvılarda al. Kuruyemiş ye. Kuru incir, kuru dut, dereotu ye. Bol bol dinlenmeye bak uyumaya çalış. Su ve uyku mis gibi süt yapıyo gerçekten.
hemshireanne busraduru42_ sütünüzün yetmediğini nerden anladınız? Böyle düşünüp kendinizi strese sokmayın. Ne güzel bebeğiniz emiyor sizde sıksık emzirin. İki saatte bir emzirin sütünüz dolup taşacaktır
busraduru42_ hemshireanne sürekli aranıyor hep aç gibi geliyor bana o yüzden oe dusunuyorumama sürekli emzirecgim karar verdim
Eda0102 Sütünüz yeter bebek daha küçücük oyle düşünmeyin hatta tam tersini söyleyin sesli bir şekilde sütüm yetiyor bebeğim doyuyor deyin bebekle emzirme kampına girir bırakın uç gun is güç yapmayın sadece bebeğinizi emzirin her ağladığında gık dese emzirin bu arada bol su icin ve güzel beslenin mamaya devam ediyorsanız kesin meme boş dolu demeden bebeğe verin ben ilk oğlumu bu şekilde memeye döndürdüm benimki de 1 2 aylık falandır o zaman cok gazliydi surekli ağlıyordu ben de aç sanıyordum 33 haftalık doğmuştu kuvözde kaldı verdiler geri aldılar derken üzüntüden sütüm oyle azalmıştı ki ama cok şükür bu dediklerimi yaparak emzirmeye devam ettim 2 yaşına kadar emdi maşallah