Maran-21 yani bence gayet iyi sütünüz. Herkesin süt üretme kapasitesi farklı ya çok sütü olanlara bakıp moralinizi bozmayın. Önemli olan bebeğin doyması, onu da çişli bez sayısından kilo alımından anlarsınız zaten. Emdikçe göğsünüz bebeğin ihtiyacı kadar süt üretecek. Sık sık emzirmek en önemlisi sağım da etkili ama emme kadar sütü getirmiyor kesinlikle. Ben ekstra bir çaba göstermiyorum şuan yani bebeğimin kilo alımı da üst sınırda. Sadece arada sağıyorum ve sık sık emziriyorum sütüm de ona yetecek üretiliyor bence