denizalismom baktirdik sadece b12 düşük onuda kullanıyoruz.9. Aydan beri balık yağı üzüm çekirdeği ekstresi kullanıyor asla faydası yok dis 5 aydır sürmez heralde bir an da olur yer bu istiyor sürekli yemek tabak görünce mamma mamma diye çılgına dönüyor ama yemeğe gelince ağzını kitliyor emzirmiyorum aç bırakıp yesin diye asla yemiyor meme istiyor biraz önce omlet yaptım pofuduk sadece bir çatal yedi küçük parça 2 ısırık da poğaça yedi o kadar kilo alımı durmasa sorun asla etmiycem doktor gelişimi iyi diyor ama 5 ayda 100 gr da almazmi ya