Kızlar 11 aylık kızım iştahsız herşeyi yemiyor hele kahvaltı hiç bir şekilde ağzına koymuyor 2 gündür ekmek içi ile bişeyleri yiyince yediğini fark ettim ama yine kahvaltıyı yemiyor daha doğrusu diğer öğünlerde biz ne yersek yiyor çorba türü sulu gibi sizce kahvaltıya ne yapsam yer kesin sever diyeceğiniz şeyler varmı ve tahin pekmez asla yemiyor yedirmek istiyorum kiloda almıyor çünkü bir taktiğiniz var mı lütfen her öneriye açığım bu ek gıda böyle gözümde büyüyor 6. Aydan beri 0 kilo alımı fikirlerinizi bekliyorum