Savascimom merhabalar . Çalışmanızı ne kadar bir sürede yaptınız ? Şu an benim sınavıma 1 sene var tam. Yetiştiremem diye korkuyorum. Yanlış anlamazsanız puanınız kaçtı ? Ben hiç çalışmadan ve sıfır matematik çözerek hep 70-75 bandında alıyordum. Asla adam akıllı çalışmam. Odaklanma sorunum var bu sene hedefim 85 puan almak.