beyazzkuguu Estağfurullah, çok naziksiniz.🤗🌸
Şu an izinde olduğunuz için size öyle geliyor, izin bitip de suya girdiğinizde soğukluğa alışacaksınız, hiç endişeniz olmasın.😊
Malesef bahsettiğiniz ortamlar her iş yerinde var, keşke olmasa. “en iyi ben bilirim, senin bana yaklaşman için kırk fırın ekmek yemen gerek” havalarındaki bazı kıdemliler, kıdemine bakmaksızın kendi işini yaptırmaya çalışan uyanık geçinen tipler, nöbetten kaytarmaya çalışanlar, müdüre yaranmaya çalışanlar, onlar bunlar… Bitmezler.😊 Ama içlerinden en az biri işi öğretme isteği taşıyordur diye umuyorum. İstemese bile müdürün yönlendirmesiyle size birkaç iş gösterecektir. Zaten gider gitmez en az 1 haftayı işe alışma süresi şeklinde geçirirsiniz. Sonrası ise zamanla olur, hiç kaygılanmayın.
Bir de Personel Genel Müdürlüğü zaman zaman eğitimler veriyor, onlara katılmak istediğinizi belirtebilirsiniz komisyona. O eğitimler de mutlaka faydalı olur.
130 kelime çok iyi. Evet, F’nin harf dizilimi Türkçeye daha uygun olduğu için daha seri yazmak mümkün ancak Q klavye kullanan arkadaşlar da gayet iyilerdi. F kullanıp sürekli yanlış yazıp düzeltmekle vaktini harcayanlar da var. Çok çok hızlı olmasa da tek seferde doğru yazmak en önemlisi. F’e geç diyenlere aldırış etmeyin.
Amirlerinizin iyi olmasına çok sevindim. Umarım hep iyilerle çalışırsınız.😊
Yeni başlayan arkadaşlardan 2 ayın sonunda iyi seviyeye gelenler vardı diye hatırlıyorum. (Ben de ücretsiz izindeyim 15 aydır, bilgiler tazeliğini yitirdi.😊) Zaten başladığınızda kimse sizden 10 yıllık katip performansı beklemeyecek. Hatasız ilerlemeye, öğrenmeye, işi yetiştirmeye, daha da önemlisi ertelememeye dikkat ederek kısa sürede çok iyi bir noktaya geleceğinizden emin olabilirsiniz.
15 yıllık katip bir arkadaşımızın bile (ki çok ama çok iyi bir katiptir) yeni öğrendiğini söylediği şeyler çıkıyordu. Şu an sadece rutinde en çok kullanacağınız şeyleri öğrenmeye odaklanın. Bu meslek usuller mesleği. Usuller ise kurallara tabidir ve bilinir ki istisnasız kural olmaz.😊 Yani kuralları bilelim, yeter. İstisnalar mutlaka karşımıza çıkacaktır, onu da o gün geldiğinde sorarak, araştırarak buluruz.