2 gündür yarayan kanam resmen ders programı. Evde hem 2 yaş hem de 3.5 aylık bebegim var. Müdür bey haftanın 3 saati 6 saat ders koymus bana. Bir gün bos, aralarda bosluklarda var toplam 20 saat ders artı 2 saat de kurs yazmıs. 3 kere derslerimin 9-12 şeklinde olmasını bos gün istemediğimi söylememe rağmen. Süt iznimiz yokmus bizim. Ben de pazartesi ilçe mebe gidip dilekçe vermeyi düşünüyordum.