Ballloglum Programım çok kötü olmuş. Aralarda çok boşluğum var. İlk 2 ders ve son 2 ders dersim var, ortada 3 ders boş; 2 günüm böyle. Evim okula uzak. 16 saat dersim var; 1 günüm ve öğleden öncem boş. Bu arada çok iyi yapılmış programlar var. Müdür yardımcısıyla tartıştım; arka planda çok güzel yapılmış programlar olduğu için, bunların içinde ben hiçbir istekte bulunmadım diyende var ki inanmıyorum asla. İdareye yakın olan kesiminki genel anlamda iyi. Program değişecek, yine kötü yaparsa il milli eğitime gidicem. Çok sinirliyim.