momas evet hem iştah açıyor hem bağışıklık kazandırıyor hem kilo.aldiriyor hem boy uzatiyo. Yazın Dr gelişimi geri dedi 2.5 yaşında 10 kg mama falan verdi doktor ama içmedi dedim su atomu tekrar yapayım ilk yedirememistim. Sonra o sayfadaki kadınla konuştum gerekirse zorla yedir falan dedi. Dediğini de yaptım TV açtım yedirdim oyun oynattim yedirdim bir ay olmadan 1 kg almıştı yanakları falan al al olmuştu çocuğun.
Doktara kontrol için gittik mama yemiyor dedim üzüldü sonra tartıya çıkardı doktor da şaşırdı mama yemiyor dedin nasıl bir ayda bu kadar arttı dedi bende doktora bahsettim tarifi çok güzel devam et dedi.
Sonra yaz tatiliydi oydu buydu derken saldım ben baktım.cocuk zayıflıyor yine başladım. Hatta bende bunu reels yapıyorum her gün ne yiyor nasıl kilo alıyor diye küçük bı sayfam var. Güzel içerik oldu bana da alsjsjsj
Ama önemli olan düzenli yedirmek aksatmamak her öğünden sonra 1 TK kaşığı