Hazom yani ben günde bir kere veriyorum büyük oğluma kuruyemişlerin hepsini robottan geçirip içine tahin biraz da bal verip kaşıkla yediriyorum küçük oğluma da muhallebi tarzı bir şey yapıyorum içine çektirdiğim kuruyemişleri koyuyorum bazen tahin de ekliyorum