fundamtlu su degdikce saç kurutma makinası ile uzaktan tutarak dikişleri kurutmami tavsiye etmişti doktorum. Ben de bunu istisnasız her seferinde uyguladım işe yaradığını da düşünüyorum bir de kantaron yağı kullandım ne ağrım oldu ne sızım. İlk doğumda enfeksiyon dahi kapıp şişme yapmıştı. Bu kez çok şükür hiçbir sorun olmadı