fundamtlu umarım çabucak düşer dikişleriniz ve hemen iyileşirsiniz benim planlıydı doğumum fakat doğuma bir gün kala sancılarım arttı doktora gittim nöbetçi doktor beni doğuma aldı kendi doktorum gelmemişti haftasonuydu ve dikişlerimi atan doktor kalın iple dikmişti çok fazla ağrım vardı ve ne yazık ki kırkım çıktığında henüz ipler düşmemişti ve enfeksiyon kapmıştı dikişler sonrasında ilaç kullandım öyle düzeldi ama dikiş yerimde hala bi şişlik var çocuğum 2,5 yaşında en büyük travmam olmuştu doğumum 🥲 kırkınız çıkınca muayene için gittiğinizde muhtemelen dikişlerinize ve rahim içi nasıl toparlamış mı diye de bakacaktır benim doktorum öyle bakmıştı ve onca acının üstüne kıl tüy çok önemsemeyin derim temizleyebildiğiniz kadar temizleyin