NeclaLeylaCeydaOhnealaneala newwmommy MiracAlpinveUmutunAnnesi kahvaltıda çiğ köfte yedim diyenler ağzının tadını bilen kişiler bence🫠 Eşim Geçenlerde çiğ köfte almıştı, akşam yenmemişti. Biz de pazar kahvaltısında çiğ köfte patates kızartması çay domates vs çok güzel bir kahvaltı yapmıştık ailecek🫶
newwmommy NeclaLeylaCeydaOhnealaneala valla ben üşendiğimden biraz tekim evde kahvaltılıkları çıkarmaya üşendim en kolayı dolapta duran çiğ köfteydi 😂😂😂
newwmommy NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bir de geçen mısır haşladım bir tane kaldı çıkardım onu azcık ılısın yicem 😂😂😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bende tek kahvaltı yapmayı sevmiyorum teksem eğer yemek hariç bulduğumu yerim 😂
amazontuba bosbelesisler şey akşam yemeğinden kalan salatayı (soğan olsa bile) gece yatmadan ekmeğin arasına koyup yerim, 🤣 bence çok lezzetli
sek_kahve bosbelesisler artan yemeği ertesi gün yemek midesizlik değildir ki. Yere düşmüş yemeği yemek falan midesizlik olabilir anca.
Tatlican bosbelesisler Aayy yemeği geçtim, peynır zeytin yesem can feda😂yazın çok iştahsızım 1 ufak tereyaglı ekmek yiyorum🙈
maygirl forumgurmesi aynı şekilim.Ama eşim asla yiyemez..Babasi tabi cok sewiyor vs ama bana nasıl yiyebliyorsun der.Valla boyle aşıri çignenmiş vs hic farketmiyor yiyorum🙃
tomrisinizi bosbelesisler belki kek yerim ama yumurtamı ydikten sonra 🫠 bu şekilde beslenemem midem yoruluyor gibi geliyor
maygirl forumgurmesi hic anlayamiyorum bende eşimi nasıl yenmez ki yani diye, oda beni anlayamiyor😅😅her defasında agzı açık şaskin bi gulumsemeyle tuhaf tuhaf bakiyor agzima atinca🤷♀️