Ben sabahları dünden kalan yemekleri yiyorum cok seviyorum napiyim🤭mesela az önce pilav yedim kahvaltı olarak dun yemekten artan,normalde erkekler biraz midesiz olur ama bizim evde tam tersi esim mesela yiyemez tabağı bırakır bi kısmını ben yerim bayat mayat çöpe gitmesin diye ,hu yüzden de kilo veremiyorum tabii