uuuuuuu yildizmom-2023 ilk defa burda duydum haslanilan suyun dokulmediğini demekki herkesin yapışı farklı
myangelson yildizmom-2023 olur öyle bende bugün dondurucudan nohut alıp toğga(ayran aşı da diyorlar) çorbası yapacağım 😄😄
myangelson Pikapikapikacuuu some düdüklü olmayan kişiler problems 😂😂 düdüklü yok bende de normal tencereden devam önce haşla sonra pişir 😄😄
Pikapikapikacuuu myangelson patlar diye kullanmaktan korkuyorsunuz çok güzel akıllı düdüklüler var.Yeşil mercimeği 3 dakikada pişiriyor benim düdüklü.Wmf markası .Biraz pahalılar ama ablam 15 yıldır kullanıyor hala maşallah
Deletedmom_289 yildizmom-2023 biz öyle yapmayız canım biz nohudu geceden tuzlu karbonatlı ılık suya ıslarız bir gece kabarır sonra soğan salça et kavurup nohudu düdüklüye atar 40 dk pişiririz tabi nohudun cinsine bağlı 50-60 dk da pişebilir
uykuseveruykusuzanne yildizmom-2023 haşlıyorum. Haşlarken suyun üzerinde oluşan köpükleri alıp, atıyorum . Sonra da haşlama suyunu döküp nohutları suya tutup ayrı tencerede et soğan salça kavurup nohutları ekliyorum
prenses37 yildizmom-2023 bn sismesini beklettim suyu atiyorum nohutu duuduklude pisirirken cigden koyuyorum nohutu daha lezzwtli oluyo
myavocado yildizmom-2023 Geceden ıslatıyorum, o suyunu döküp iyice yıkıyorum. Sonra et, soğan, salça, yağ, tuz hepsini ve ıslanmış nohutu beraber düdüklü tencereye koyup pişiriyorum nohutu ben.
Hemdem__ yildizmom-2023 Ben genelde dolapta haşlanmış bulunduruyorum çıkarıp direk düdüklüde yapıyorum.Haşladığımda da suyu süzüyorum ben gaz yapmasın diye
myangelson Pikapikapikacuuu yengemin patlamıştı ondan dolayı çekiniyorum ama yeni nesiller kullanışlı oluyor diyorlar bir türlü alamadım ama niyetinde var aslında 🥲
Pikapikapikacuuu gizematadeniz evet bende şaşırdım düdüklüsü olmadığı için öyle yapıyorlarmış.Bazıları çok korkuyor düdüklüden .
alperenrabia2903 Önce nohutu bi gece öncesinden ıslatıyorum sonra direkt düdüklü de diğer gün pişiriyorum çok da güzel olur hatta termo düdüklüyle pişiriyorum o kadar lezzetli oluyor ki