yildizmom-2023 günaydınlar. nohut yemeğini yaptiginizda o an hasliyorsaniz suyunu süzüp de mi tekrar su koyuyorsunuz yoksa suyunu suzmeden başka tavada soganini salçasını kavurupda üstüne mi ekliyorsunuz
Bezelyeannesi yildizmom-2023 şişmesi için beklettiğimiz suyu mutlaka atmalıyız ama haşladığımız suyu atmıyoruz ayrı bir tavada yağsoganını yapıp üzerine ekliyorum az bi kaynatıp özdeşince kapatıyotum altını
myangelson yildizmom-2023 ben süzerek yapıyorum hatta 1 paket nohutu haşlayıp buzluğa atıyorum acil durumlarda lazım oldukça alıp kullanıyorum
Pikapikapikacuuu yildizmom-2023 Düdüklü tencerede önce yağ , soğan,salça kavurup üstüne nohut ve suyunu ekleyip pişiriyorum.Nohutu önceden haşlamıyorum.
yildizmom-2023 taze-anne2312 pek nohut yapmıyorum kaynanamda suzmeden başka tavada soganini kavurup üstüne ekliyor
yildizmom-2023 Bezelyeannesi şişmesi için beklettigim suyu demiyorum . hani hasladigimiz suyu soruyorum
Bezelyeannesi yildizmom-2023 tmm onu atmıyoruz atarsak bi anlamı kalmaz ki vitamini kıvamı tadı o suya geçiyor
myangelson Pikapikapikacuuu some düdüklü olmayan kişiler problems 😂😂 düdüklü yok bende de normal tencereden devam önce haşla sonra pişir 😄😄
Pikapikapikacuuu gizematadeniz evet bende şaşırdım düdüklüsü olmadığı için öyle yapıyorlarmış.Bazıları çok korkuyor düdüklüden .
myangelson yildizmom-2023 olur öyle bende bugün dondurucudan nohut alıp toğga(ayran aşı da diyorlar) çorbası yapacağım 😄😄
yildizmom-2023 uuuuuuu iki türlü de yapan varmış. ben kaynarken üstünde biriken köpükleri de aliyorum
uuuuuuu yildizmom-2023 ilk defa burda duydum haslanilan suyun dokulmediğini demekki herkesin yapışı farklı
kirmizielma yildizmom-2023 biz salçasız yapıyoruz nohutu. Soğan et nohut tuz karabiber kimyon düdüklüye koyuyoruz direkt bu şekilde pişirip yiyoruz. Hem çok kolay oluyor hem lezzetli