betus52 kayabahce cok fena ya nasıkım varya bu donemde ama yemek yiyin veya kahve icim burkuntu gelıp tuvalete gidiyorum hemen.sizde tuvalet ihtiyacı gelmiyor mu hic
betus52 melisati simdi nasıl oldun canım.bende de yine basladı.uzun süredir vardı zaten.kalvaltıda tost yedim sonra kahve ictim cıkolatayla hemen tuvalete tasındım .ne yesem tuvaletteyim haraketlendiriyor bagırsakları
betus52 kayabahce çok kafama takıyırum birseyim mi var die😔aglıyorum bazen cocuklarım aklıma gelıyor kendine gel diyorum.iice psikolojini bozdu
kayabahce betus52 eliminasyon diyeti yaptınız mı probiyotik kullanıyor musunuz ben çok memnunum ikisinden