İyi akşamlar hanımlar 13 ay önce sezaryen oldum o günden beri bağırsaklarımla problemim bitmedi çok sıkıntı çekiyorum su bile içsem şişiyorum ekmek yiyemiyorum zaten hemen şişiyorum büyük idrarım geliyor tuvalete gidiyorum yapamıyorum tamamen boşaltım yapmıyor bağırsaklarım huzursuz bağırsak sendromu diyolar heralde biraz araştırdım başına gelen var mı ? Yarın doktora gidicem muayene mi ediyo nasıl yapıyo tecrubeli olanlardan akıl almak istiyorum lütfen