elifozkan sedanuryamac o günü hatırlamak istemiyorum. Kendi stresime yenik düşüp bebeğimin erken doğmasına sebep oldum. 35. Haftadan beri yalancı sancılarım vardı bazen nstde cıkıyordu bazen cıkmıyordu. Doğuma 3 gün kala nstde sancı çıktı ve 1cm açılmam vardı doktor eve gönderdi beni. Ama benim içim rahat etmedi doğum için gün almak istedim doktor yine istemedi erken dedi ama ben inatla gün aldım. Sancılar beni korkutuyordu her gün bağlandım her gün cıktı. Doğumun sabahında yine nstye bağlandım hiç sancı çıkmadı. Sancı olmadığını görünce pişmanlık duydum.cünkü erken oldhğunuda biliyordum. O an beni bırakın eve gitmek istiyorum diyemedim ve doğuma girdim. 37+5de doğdu bebeğim. Tabi erken olduğu için yoğun bakıma alındı. Benim yüzümden 10 gün kaldı orda. Sonra ise cok şükür kavuştuk
yagizsmom sedanuryamac normal doğum diye gittim suyum geldi sancım yoktu 11 saat suni sancı çektim sonrasında dayanamadım sezeryan diye ağlıyordum en son😂bu yüzden herkese ben 2 kez doğum yaptım resmen diyorum . ben daha önce ameliyat olmadım ve sezeryandsn çok korkuyordum bitene kadar titredim bebeğim geldi o anı hatırlıyorum ama sevinemedim bile😂😂 sonrası daha da kötüydü sürekli uyuma hali ayağa kalkamama bir de öksürük tuttu öksürdükçe canımdan can gitti resmen. Bir haftayı geçmişti sürekli bi anda üşüyüp bir anda terliyordum tabi ben normal sanıyordum en son iç çamaşırımda sezeryan yerinden akıntı geldiğini görünce aklım gitti hastaneye gittik ben ayılıyorum bayılıyorum enfeksiyon kapmışım çift antibiyotik kullandım süt müt kalmadı bende bir de duş almamı yasakladı doktor 1 hafta duş alamadım çok kötüydü hayatımın en kötü zamanlarıydı resmen
birhanim25 Minigim38 uyanır uyanmaz hemen aşırı ağrı mı hissettiniz Yoksa yavaş yavaş mı hissettiniz ağrıyı en çok bunu merak ediyorum
Minigim38 birhanim25 ben daha narkozlu iken karnım cok ağrıyor diye sayıklamışım ağrı kesici vurulunca azaldı bide yürüyüş yaptıkça ağrı daha da azaldı sadece dikiş başında ve sonunda yanma hissi olmuştu
Bebegimm111111 34 haftalık hamileyken evimizi boyattık onun pisliğini eşimle beraber temizledik. Ertesi günü ben küçük halıları ilk çocuğumla beraber vakit geçirmek adına evde yıkadm bir gün sonra sabah ağrıdan ayağa kalkamıyordum 30 haftalıktan beri hep yalancı sancılarım vardı zaten ama bu ağrı çok başkaydı belim ayrılıyor gibiydi ilk doğumumda erken sezaryen olduğu için normal doğum ağrısı nedir bilmiyorum. Ben hem yorgunluk hemde üşüttüm sanıyordum. Eşime ağrılara dayanamadığımı ve acile gidip parol serum taktırmak istediğimi söyledim acile gittik üşüttüğümü söyledim beni direk doğum haneye çıkardılar sancım çıkmıyordu nst de ama doğum başlamış dediler. Orada alttan muayene ettiler sancım katlanarak arttı. Ambulansla başka hastaneye sevk edildim orada da gelen geçen alttan muayene etti. Çocuğun gelesi yoksa bile o muayenelere karşı gelirdi zaten. Hemen ameliyat a aldılar ve bebeğim abisiyle aynı gün 35+2 de dünyaya gelmiş oldu çok şükür küvözde kalmadı ama sonrası benim için büyük travma oldu altımı bezlediler sabaha kadar her saat başı karnıma bastırdılar. Ertesii gün ayağa kalktım ama acıdan ölüyordum. Üstüne çıkmayan gaz sancısı problemi yaşadım gaz resmen karnımda geziyor ve birden çığlık atmama sebep oluyordu karnım davul gibi şişti . İkinci gece hemşire ye yalvar yakar lavman yapmaları nı söyledim beni reddetti ama çığlıklarıma dayanamadı gece 2 de kendisi getirdi. Bir sonraki gün taburcu oldum o gün başıma kan yaması dedikleri olay geldi yaklaşık 1 hafta boynumu kaldır amadım yatalak gibi kaldım tuvalete bile gidemedim doğrulup bebeğimi emziremedim ve bebeğim sarılık oldu 😞 o halde bebeğimi hastaneye yatırdım onunla beraber kaldım. Yani çok zor bir doğum diyebilirim 2 ay geçti üstünden çok şükür ikimiz de toparlandık ❤
1baharcicegi 6 ay 18 gün önce oldum bende belden 16.00 da girdim sezeryana 16.19da kızım oldu tam 5de yerimdeyim. Herşey çok güzeldi neredeyse hiç zorlanmadım desem yeridir. Rabbim evlatlarımıza sağlık, sıhhat versin 🥰
fufissmom sedanuryamac 36+1 de sezaryen doğum yaptım daha doğrusu gebelik zehirlenmesi yaşadım. Doğum hikayemi hiç hatırlamak istemiyorum ölümden döndüm. Tek güzel yanı oğlum
astb kereminom benide öyle. Bende 2. Sezaryenimi oldum. 24 gün oldu ama sol kısmı hala acıyor. Çok iyi yürüyemiyorum.
kereminom astb benim daha 8 gün oldu çok ayakta kalınca yanıyor Dikişlerim Allah bütün kadınların yardımcısı olsun tüm yük bizde 😕
derin_suyun_annesi sedanuryamac bende 2 sipinal oldun 2 side güzel geçti 2 sezeryanda ufak tefek sorun olsada çok güzeldi benim açımdan ❤️
Gamzelikiz_34 sedanuryamac merhaba canım benım ilk sezeryanım çok korkmuştum o zamanlar Ankara’da oturuyordum Ankara etlik Hastanesi’ne gitmiştim orada normal dediler doğuma dediler neyse biraz Sancım vardı hastaneye gittim Ankara’da bana doğumun geldi dediler ve suni sancı vermek istediler ben istemedim ve bana dediler sıcak suya girdiler ben girmek istemedim bu arada çok kötü bir hastaneye sinirlendim çıkışım istedim ve hastaneden çıktım zor zor çıktım tabii ki eşim çıkarttı çünkü çocuğun günü var zorla doğum yaptı yapmaya çalıştılar sonra İstanbul’a geldim annemlere evim Ankara’da tabi sonra ben kontrol için Ümraniye araştırma Hastanesi’ne gittim ve doktora dedim ki günüm gelmiş bana öyle denildi Ankara’da dedi doktor bana demesin mi kız senin günün gelmemiş daha 31 haftalıksın dedi ve orada ben bir şaşkınlık içerisindeydim ve kontrolden çıkar çıkmaz eşime söyledim ve eşim tabii ki bayağı bir kızdı bağırdı çağırdı doktorlara orayı doktorunu arayıp neyse canım saat 2:30 annemlerdeyim tabi annem dedi ki kızım gel yatağa yat dedi yok anne dedim yere yatağı yap dedim ben orada yatayım dedim çünkü rahat olamıyorum dedim tamam kızım dedi annemin de vicdanın elvermedi yanıma yattı ve ondan sonra pıt dıye ses geldi ondan sonra suyum geldi tabii ki haftam gelmişti o zaman da 40 haftası evdeki bizim aile panik yapıyor eşim panik yapıyor annem babam ve ben hiçbir şekilde panik yapmıyorum ve hiçbir şekilde sancı yok hastaneye elimi kolumu sallayarak gittim meğerse açılma hiç yokmuş suyun bitmesini beklediler ama hiçbir şekilde sancı gelmedi doğum başlamadı ve korktum çocuğa bir şey olacak diye çünkü sessizlik karnım ve sonra böyle doktorlar gelmeye başladı hızlıca seni sezeryana almak zorundayız dediler bana beni orada bir ağlama tuttu korkuyorum çünkü ve ameliyata götürdüler yeşil onluk giydirdiler ve sonra cihazları takmaya başladılar tabi ben bir korku panik her şey var sonra bana dediler ki birden üçe kadar say dediler bana bayılma iğnesi vuruyorlar o iğne var ya aklından hiç çıkmaz bayağı vücudum yanmıştı ve gözümü açtığım zaman çok üşüyordum en sonda çocuğumu kucağıma aldım bütün sancılarım gitti ama bayağı bir yürümek için çabaladım sezeryan agrım Çöktü ilk doğumu öyle oldu ikinci doğumda da aynı şekilde sezeryan oldu Rabbim cocuklarimizi sağlık huzur versin onlar için ne ağrılar çekiyoruz hayırlı evlat kılsın Rabbim🥹💖🩷
nurzngnn sedanuryamac spinal anestezi ile oldum ameliyatta biraz his yoğundu bende sanırım tam uyuşamamışım buna müdahale etmedi doktorum güzel ve lüks bi hastanede olmuştum oysaki neyse doğumdan çıktım acı hissi hemen oldu ayaklarımı oynatabiliyordum demekki uyuşmamışım dedim dikiş acısı vs hissedemedim çünkü şiddetli bacak kasık arası ağrı çektim ve bu 10 gün felan devam etti ne yatabildim ne uyuyabildim sadece oturdum bu süreçte günkerce iğnelerle ağrım biraz azaldı ayağım diye hasteneye kaldırılınca emar çektiler hatta ortopedi de ama hiçbişey çıkmadı ve bu agrı ara ara 3 ay oldu kötü bi hatıra oldu bana da nasip işte
elaa54 sedanuryamac 10 gün önce 2. Sezeryanımk oldum ben en korktuğum şey karna bastırma olayıydı bastırdılar ama uyuşuk olduğum için hiç bişey hissetmedim ilkine göre bu daha kolay ve acısız geçti yani boşuna korkmuşum her insanın farklı benim çok güzel geçti hamd olsun
Dedektifgadget sedanuryamac 4 gün devlet hastanesinde aç karnına sürekli alltan muayene Suni sancı alttan fitil ve balon bile taktılar .ve yine açılma yok .4 gün sonra özelde imza atıp sezeryan oldum . Karnımdaki sızlamalar hariç memnunum çok şükür çabuk toparladım gebelik şekerim vardı birde