sedanuryamac genel aneztezi oldum girdiğimde çıktığım bir oldu 😅10 da ameliyat haneye girdim,10:10 da doktor geldi hazır mısın küçük anne dedi hazır değilim dedim o an gitmişim 😅10:20 da doğmuş kızım ben odaya geldiğimde hala narkozluymusum çiğ köfte istiyorum diye sayıklamışım, polis çağırın dokturu şikayet edeceğim karnım agrimayacaktı hani diye sayıklamışım 😅😅 artık kendime geldiğimde bebeğimi sevdim kokladım ilk ayaga kalkista tüm organlarım yere düşmüş gibiydi çok aşırı zorlanmadım ama beni bitiren karına basma olayıydı 2 defa yaptılar ama canımdan can gitti.1 hafta boyunca ağrı kesici iğne vuruldum dikislerimin başı ve sonu yanıyor açıyordu 8. Gün ev süpürdüm yemek yaptım 😅 1 hafta kendi annemdeydim prensesler gibiydim. 8 gün evime geçtim kaynanam geldi köle zavra gibiydim. Bende hiç sonda yoktu bez bağlamışlardı 2 kez değiştirdim sonra alışamadım beze normal pijama giyip klozete yapmıştım