surprizbebe hmnrc bizim asm hemşiresi 6. Aydaki aşılarda söylemişti ta kızamık için yumurta beyazı başlanmış olması gerekir diye. Tamamen insani bence her meslekte olduğu gibi iyisi de var kötüsü de hemşirelerin
MayaliHamur surprizbebe bizede söyledi 6. Ayı aşısını olurken konuştuk hatta tattır felan dedide ne mümkün benimki anne sütünden başka bir şeye ağzını açmıyor ki bir yerse arada ekşi meyvelerden yer yani ki biz kan deri testi hepsini de yaptırdık
cLearQueen MayaliHamur merhaba. Evet biz de atopik ciltli ve alerjik bebegiz. 9.ay asisini yaptirmadik ama gecen gün ebe aradı zorunlu hâle gelmis. Yapcak bisey yok imza vericem
MayaliHamur nuroner şöyleki bizim kanda çıkmadı ama septomları vardı döküntü huzursuzljk mukuslu kaka burun tıkanması gaz vs vs sadece kan yoktu deri testinde çıktı mesela..
bekt55_ MayaliHamur bana sordular 9 ay mi 12 ayda mi yapacaksınız 12 dedim imzaladım 9 ayda aşı yok diye kendi tercih
nuroner MayaliHamur anladım bir şey yaşamaysbilirsiniz ama riske atılmaz tabiki muhtemelen duyarlılık çıkmıştır testte
bekt55_ MayaliHamur ben yumurta henüz yedirmedim benim alerjim var sıcaklar geçsin öyle verecem o zaman 12 ayda dedi sağlık ocağı ebe yumurta beyazı sarısı denemesi lazım alerji var mı yok mi diye o zaman yaparız imzaladım o kadar o tercih dedi zorunlu değilmis
MayaliHamur nuroner bakalım zaman ne gösterecek.. ben çok yıprandım meme reddi oldu alerjiden dolayı döndüremedim sağarak beslemek zorunda kaldım eve tıkandım felan o yüzden pimpirikliyim
dilos53 MayaliHamur benim kızım 1 yaşında sağlık ocağı bu aşı için gerekli değil deyip yapmadı bize 9.ayda gittim ama yapmadılar
MayaliHamur dilos53 bunlar neye göre böyle yapıyorlar oda ayrı bir saçmalık biri için zorunlu diğeri için değil
dilos53 MayaliHamur valla bende anlamadım hem aşı için çağırdılar hem de gerekli bi aşı değil deyip yapmadılar