Kızlar bütün aşılarını özellerde dahil yaptırmış bir anneyim ve asla aşı karşıtı değilim. Lakin 9. Ay aşısını doktorumuzlada konuşarak yaptırmama kararı aldım atopik ciltli ve alerji dem folayı 12. Ayda olanı yaptırcam. Bugün sağlık ocağından aradılar işte bende durumu izah ettim benide bilir ebe. Lakin işte 9. Ay da zorunlu oldu o zaman imza vermeniz gerekiyor felan dedi kendimi kötü hissettim sanki karşıymışım gibi.. sinirlendim. Sorum şu bu aşı ek dozdan çıkıp zorunlu resmi kategoriyemi alındı? Ve alerjik olup yaptıranlar nasıl bir süreç izledi?