atlaassmomy kızım da 15 gün kaka yapmadığını gördük ama o mama alıyordu şu an oğlum sadece emiyor bugün yedinci günümüz o da kaka yapmadı yedi gün önce rota aşısını yapmıştım o gün bi patlama yaşadık dahası olmadı ama rahatsız olmuyorsa çocuk beklenebilir diye biliyorum .. bide anne sütü alan bebekler aslında kolay kolay kabız olmuyorlar .. benim oğlumun da gelişimi iyi dört aylığız şuan o yüzden biraz daha beklenebilir diye düşünüp bende bekliyorum sizin gibi dönem dönem oluyor çünkü böyle şeyle r