atlaassmomy 2.5 aylık bebeğim 1.5 gündür kaka yapmıyor, normalde günde ⅘ defa kakalı bez alırdım şuan yapmayınca biraz endişelendim normal olduğu söyleniyor ama anne yüreği 🥲
atlaassmomy gizsen gazını çıkartabiliyor çok şükür gaz sorunumuz yenidoğan haline göre daha hafifledi masaj ile çıkartıyoruz ama bu kaka olayı biraz endişelendirdi çünkü normalde güzel kaka yapardı ⅘ bez kakalı olurdu. Ağustosun 30 da rota aşısı olduk onunla alakalı olduğunuda sanmıyorum ama endişelendim
Smr29 atlaassmomy hayır oğlumun zamanında da öyleydi normal dediler ama tabi 10 günü bulduğu için kabız olmuştu oğlum arada öyle kabız oluyordu ona çok mamada veriyordum belki ondan dı sütüm azdı çünkü şuan kızımda çok şükür sütüm var ama ilk doğduğu zamanlar biraz mama vermiştim bir süre sonra geç yapmaya başladı kakasın sonra baktım sütüm var mamayı kesmiştim artk şuanda da düzeldi günde bir iki defa yapıyor
Smr29 atlaassmomy iyi maşaAllah benm kızda 2 buçuk aylık 5 buçuk kilo. Siz ne sıklıkta süt veriyorsunuz ?
canbartuuu atlaassmomy bizimde öyle bu aralar 6 gün yapmadı 6 günün sonunda çok fena yaptı 🤦🏻♀️ 2 buçuk aylık kilo alımıda gayet iyi ama ilk başlardaki gibi sürekli yapmıyor 2 günde bir 🤷🏻♀️
atlaassmomy canbartuuu Sağ olun bir nebzede olsa içim rahatladı biz daha yeni bu sorunla karşılaştık bakalım beklemedeyiz 💩
Smr29 atlaassmomy saatte bir veriyorum bazen 2 saat 3 saatte geçiyor geceleri de pek uyanmadığı için 4-5 saati de bazen geçiyor uykuda kalıyorum gecede çok emzirmek istiyorm ama uyanamıyorm bazen
atlaassmomy Smr29 bende geceleri uyandıkça veriyorum kendisi gece ⅔ defa kalkıyor emziriyorum sonra 6.50 gibi uyanıyor sonrası saat başı oluyor genelde
atlaassmomy Smr29 ağlamasına göre artık çözdüm uyku ağlaması emme ağlaması ayırt edebiliyorum öyle söyliyim😅