badezerya kelebegiminannesiyim çok zorlu geçen hamilelik ve dogum sürecim sonrası aşırı gazlı bebegim şuan asla hamilelik istemiyorum
allwrite badezerya haha paşam… ya kullanacak ya kullanacak . Kullanmazsa da o iş yok. Ne demek “benim de yapabileceğim pek bir şey yok”? Bal gibi de var. 😃Korunurken bile risk varken ve bebek bu kadar istenmiyorken insanın neden diye sorası geliyor…
badezerya allwrite çok haklısın ama bazen ben bile bisey diyemiyorum bu sefer işte benden kaçıyorsun falan triplerine giriyor
ikiaslanannesi badezerya Kulaktan dolma bılgılerle hareket etmeyın. Aylardır kullnıyorum hıc bır yan etkısı olmadı adetımı azaltmaktan baska
_Hera Madem bebek istemiyorsunuz size göre geri çekilmeyle nasıl korunabiliyorsunuz (geri çekilme bir korunma yöntemi değildir)
badezerya _Hera yaklaşık 2 yıldır böyle korundum sonra kendi isteğimle cocuk getirdim ve şuan istemiyorum eşimin sakarlığı bundan sonra farklı şeyler deneyecm
ikiaslanannesi badezerya benim için değil cunku normalde cook fazla kanamam olurdu agrılı sancılı gecerdi doktor bu hapla agrıların da azalacagını soyledı