Merhabalarr bende bu konu için başlık açacaktım.
Bebeğimin uyku sorunu ile ilgili hatta 4 gün önce başlık açmıştım o gün benim artık sabrımın zurna çaldığı yerdi.O gün uyku eğitimine başlama kararı aldım.Tabii uyku eğitmenlerine verilen ücret bana yüksek geldi,dedim ki yapay zeka ne güne duruyor.Chat gptye yazacak olduğunuz düzgün bir komut çok güzel işinizi görüyor arkadaşlar. Bugün 4. günümüzdeyiz ve hiç ağlamadan kendi beşiğinde 15 dkda uykuya daldı ve kendisi 2 yaş sendromunu yavaştan yaşamaya başlayan bir bebe🤓7. ayından beri sallanarak uyuyan temas bağımlısı bir bebekti asla danışmanlık almadan olmaz diyordum ama oldu