Ayaz35 Goktepe16-04-19 sende bizdensin canım oğlum 10 aylik hâlâ dis yok damakları okadar sis ki dişleri belli bile oluyo Ama yok çıkmıyo 18 aya kadar çıkmaması normalmiş ama huzursuzluk had safhada 🙄🙄🙄🙄
Goktepe16-04-19 Ayaz35 aynen bizde de tüm belirtiler var ama çıkamıyor çocuğum çok ağrı çekiyo .elimden bişey gelmiyor bu beni üzüyo
Ayaz35 Goktepe16-04-19 uykudan çığlık ata ata uyanıyor ağrısından duramadığı zamanlar doktorum bana 1 çay kaşığı calpol ver rahatlatır dedi çok zorlandığında veriyorum anca öyle rahatlıyo yavrum elimden başka bisey gelmiyo
2minikannesi Goktepe16-04-19 Benim oğlum 11 aylık daha diş çıkartmadı ablasıda yaşına girdiğinde çıkartmıştı çoğu doktorlar 15 aya kadar normal diyor endişe etmenize gerek yok vakti vardır zamanı gelince çıkacaktır
Goktepe16-04-19 2minikannesi teşekkür ederim🙏 ilk bebek olunca insan evham yapıyor ister istemez.sizin gibi tecrübeli anneler sağolsun içimi rahatlattı iyiki varsınız