Goktepe16-04-19 Mrb bebeğim 10,5aylık ve hiç dişi çıkmadı.bütün belirtileri var ama çıkmadı bi türlü.artık endişelenmeye başlıyorum başına gelen var mı?
Gamzeli2206 Goktepe16-04-19 benim bebeğim 9 aylık belirtileri olmaya başladı çıkmadı ne gibi endişe tek kötü yani birden çıkarır geç çıkaranlar Buda çok zor olur oğlum nereye saldıracağını şaşırıyor geç olduğu için hepsi birden rahatsız ediyor
Melinda101019 Goktepe16-04-19 Bir tanıdığımızın bebeğide böyleydi sizinki gibi. Gitmedikleri doktor kalmamıştı. Ama kendi haline bırakın vardır vakiti ansızın çıkar bence ama gene siz bilirsiniz
1Prenses1prensannesi Goktepe16-04-19 bir cikacak inci gibi serpilecek insallah oglum ilk disini 4.5 aylik cikardi alt 2 tane dedim devami gelir 8 aylik oldu yeni cikarigor devamini bir haftadir dis patlatiyor ust disi cok sismisti ordan beklerken alttaki 3. Disi patlatmis ve ben onu ciktiktan sonra farkettim suan ust 4 disini ard ardina pstlatiyor yani diyecegim o ki bir cikiyor tam cikiyor iski kolay atlatmalari bebeklerimizin. Kizim 7 aylik cikarmisti her bebegin gelisimi farkli canm
Goktepe16-04-19 Melinda101019 insan altında farklı şeyler arayabiliyor allah korusun bi hastalık falan.doktora götüreceğim
Goktepe16-04-19 1Prenses1prensannesi inşallah canım🤲 Rabbim kolaylaştırsın,hıysuzluğu falan her belirti var insanın içi gidiyo evladı acı çekerken .
Cennetinsusu Goktepe16-04-19 Kızım dişini 14.5 aylıkken çıkardı. Peşpeşe 2 ayda 6 diş bitirdi. Endişelenmeyin genetik bir durum. 🤗 18 aya kadar normal🌸
Libase Goktepe16-04-19 benim yeeniminde yaşına girmye yakın çıkmıştı bizde korktuk götürmüştük doktor sen hiç dişsiz çocuk gördünmü diyip göndermişti😂endişelenme çıkar bide büyükler ne kadar geç çıkarsa okadar sağlam olur derler 🤔
Annesininpogacayanagi Goktepe16-04-19 devid damlanın iğne şişesinde olanı var. Kırıp suyla karıştırıp verin 10 gune patlatır dişlerini agrı cektirmeden.
Goktepe16-04-19 Annesininpogacayanagi 1,5yaşına kadar çıkarmazsa doktora danışıp yapabiliriz bunu teşekkürler
Meva_04 Goktepe16-04-19 benim kızım dört aylikken başladı belirtiler ateş filan 8 aylikken çıkarttı düşünün yani