ezgiaslan10 Nexplanon kesinliklee 1,5 yıl oldu o kadar rahatım ki %100 tavsiye ediyorum 3 sene koruyuculuğu var parasını sonuna kadar hak ediyor
Rumeysa_arya4 hazelvemeyra Valla ben regl olmadan gittim çünkü peş peşe doğum yaptım biraz canın yanar dedi dedim olsun doğum sancısı gibi olmaz valla adet değilken taktı doktor öncesi kan aldı gebelik var mı diye gebelik çıkmayınca hemen taktı öyle aman aman bir acısı olmadı valla ard arda dogum yapınca bünye alışıyor 😅😅 Sipral+geri çekilme🫣
Rumeysa_arya4 hazelvemeyra Benim lohusalık bittiği gibi topuklarıma vura vura gittim hiç regl olmayı beklemeden dedim Allah rızası için bağlayın şunu🤣🤣