Arelmommy öf moma girdim de ben dahil herkes ay çok yorgunum ay şöyle yattım ay şuram ağrıyo diye post açmışız aşırı sinirimi bozdu bu durum çıktım
Şahsen çocuktan önce biri bana yoruldum diyince pata küte dövesim geliyor 😂😂
Hele hamileyken öyle postlar açmışım ki boşluktan kendimden utandım bir de eski samimiyet de yok ayrıca çok resmi geldi bana kids iyidir en azından burda herkes uykusuz ordakiler uyuyor 💆🏻♀️