Selam kızlar az önce bir yazıya denk geldim.Biri happy mom daha iyi happy kids soğuk kimse cevap vermiyor falan yazmış gelen yorumların çoğu da onaylar nitelikte.🥲Ay kız soğukmuyuz acaba gerçekten diye düşünmedim değil 😂😂birde çocukla alakalı post çok az hep kv görümce bilmem ne falan denilmiş 🙈🫶🏼😂