sevalkatk bebeğim 3 aylık geceleri yeni düzene girdi gündüz hâlâ uyumuyor çok fazla inanın ağzıma helva ve ekmek atarak günler geçirdim 40ı çıktıktan sonra her akşam 20:00da duş aldırıp ışığı kapatıp uykuya geçmesi için rutin oluşturdum çok zordu saatlerce ağlıyor uyumuyordu ama vazgeçmedim şuanda 20:00da uykuya geçmeye alıştı çok zor bi lohusalık geçirdim üstüne bebeğimde gazlı bir bebekti gaz damlası masajlarla bebeğimde bende kendimize geldik,sütüm yetmiyor sanıp mama veriyordum ama yetiyormuş şuan mamayıda kestik kendinizi eksik hissetmeyin sütümüz bebeklerimize yetiyor ama onların ihityacı kucak ve bizim kokumuz bunu yaşayarak anladığım için yazabiliyorum artık. Yaşarken öyle zor geliyordu ki bu çocuk hep mememdemi olucak hep kucağımda mı olucak diye sorguladığım günler oluyordu. Şimdi en azından anakucağına koyduğumda etrafı izliyor sohbet edince dinliyor sürekli ağlamıyor bunlara şükrediyorum. Bebeğinizi sizden iyi kimse tanıyamaz ve sizin kadar kimse iyi bakamaz etrafa elinizden geldiğince kulaklarınızı tıkayın. Zamanla kolaylaşıyor diyolardı beni rahatlatmak için diyolar sanıyodum ama büyüdükçe bebekler gerçekten bazı şeyler düzene giriyor ve geçiyormuş. Çok şükür sağlıklılar ya gerisine anne olarak alışıyoruz zaten🙏